گروه کوهنوردی پیرالوان
گروه کوهنوردی پیرالوان

گروه کوهنوردی پیرالوان

ورزشی

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (123)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (123)

برترین ها - امیررضا شاهین نیا: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.
در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. 
 حلول ماه مبارک رمضان را بر همه شما عزیزان تبریک می‌گویم، امیدواریم ماه پر برکتی پیش رو داشته باشید و تمامی طاعات و عبادات قبول درگاه حق قرار بگیرد انشاالله. ما را نیز از دعای خیر خودتان بی نصیب نگذارید.

شب گذشته تالار وزارت کشور یکی از پر ستاره ترین شب هایش را در طی این چند سال گذراند. جشن «حافظ» که یک جشن مستقل سینمایی و تلویزیونی است با حضور خیل گسترده ای از هنرمندان و سینمایی ها برگزار شد و همه عکاس ها و پاپاراتزی ها را دست بکار کرد تا بهترین شات ها را از چهره های محبوب بگیرند و به اشتراک بگذارند. جشنی که کلکسیونی از خانم ها و آقایان خوشتیپ را در خود جای داده بود و درکل سوژه خوبی برای حیات دوباره شبکه های اجتماعی بود. بخش قابل توجهی از این شمتره مطالب ما هم به این جشن و عکس هایش تعقل دارد که در ادامه خدمتتان تقدیم شده است.

حمید گودرزی و همسر محترم روی فرش قرمز جشنواره برای عکاس ها لبخند میزنند. قبل تر ها عرف این بود که دختر خانم ها صورتی می‌پوشند و آقا پسر ها آبی. مخصوصاً مادربزرگ هایی که مسئول تهیه سیسمونی نوزادان بودند همیشه این اصل را رعایت میکردند، ولی حالا... بگذریم.ادامه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.